Wednesday, January 24, 2007

Her er vi. E vi itj fiiiiiiin?

12 comments:

Even Nielsen said...

Fine og fine.... Har iallfall greid å bli vant til å se trynene deres...

Kari Anne said...

Dåkker e vakker!

Morten Klaussen said...

Hvem er dere?

Thor Anders, Ida og Even said...

Jeg tror jeg har sett han ene på Big Brother?

Klem fra Ida, 19 år.

IMG said...

Jeg synes dere burde ta et bilde der dere bytter klær inbyrdes. Tør jeg forelslå at Morten bytter med Eva og siri med Gunnar. (Hvor denne tanken kom fra vites ikke).

IMG said...

inbyrdes, faktisk.. jajja.

Einar said...

han eine må ta skjegge sitt, dei andre e eller vil vere trønder

Anonymous said...

har du vært på nånn av herran her bør du ta dæ en tur på apoteket!

Anonymous said...

Warning: Har du sett noen av disse er du garantert en bedre dag!


Haha, cuties!

Anonymous said...

enig med michelle, og ikkje den idioten som er anonym. kem e du, din feige kujon?

os said...

eg hadde ståkke køllo i begge damene

saekhow said...

För en gäng. För en gäng, säger jag bara:D