Thursday, February 8, 2007

Anna, da!

R.I.P. Anna Nicole!


Det skal og kan sies mye om deg, Anna. Mange vil nok betegne deg både som ei sjØge, en komplett idiot eller et makabert makkverk av et menneske.

Men ikke vi.


Skandalene du har servert oss gjennom årenes løp har vært saftige, fantastiske og deilige! Tabloidjournaliser har gnudd hendene hver gang du har åpna kjeften, og ikke minst var det fantastisk da du i din tid gifta deg med en mann som kunne vært oldefaren din, for så å stikke av med de mange millionene som både sønner, slekt og venner krevde de hadde krav på.
Og hva gjorde du Anna? Joda. Du ga faen. Ære være deg.


R.I.P. Anna Nicole.

For oss skrattlamonitter er det en sorg at du er død.


9 comments:

Gunnar said...

EG VIL betegna ho som ei "sjØge, en komplett idiot OG et makabert makkverk av et menneske."

Eg vart ikkje trist og/eller lei meg.

Nokon skriv visst meir enn dei har dekning for her inne på bloggen. På tide med eit familiemøte no..

Kirsti said...

Noe sier meg at det er dramaqueen Morten som har sørga for siste innlegg her. Henger meg på Gunnar, og min kjære PER SUNDNES; ho har levd et litt for hardt liv til at eg blei overraska.

Skrattlingan said...

fuck it. som sjefsskrattlamonitt har du i oppgave å late som om du har medfølelse når yngstesønnen din er trist. dette er og var en skandale.
så far; shut up.
she was a candle in the wind!

Gunnar said...

ho va knapt nok ein slapp fis "in the wind"!
at yngstemann alltid er i opposisjon er ikkje nåkke nytt. men no når du snart er voksen må du lære deg at far ikkje alltid kan være enig med deg. du må stå på egne bein no morten, dette er livets harde skule..

Kirsti said...

IKKJE KRANGEL!!ellers send eg dokk på familieråd! dama e død, uansett kordan man vrir og vend på det.man skal ikkje snakk stygt om døde menneska...bære alle andre:) over og ut.

Christian said...

Horer, hele gjengen!

Skrattlingan said...

far, da. man skal ikke tukte di døde. bare de stygge.

Anonymous said...

Kanskje på tide å oppdatere bloggen...

IMG said...

Legg ned blogge, eller begyn å skriv!"